poniedziałek, 1 grudnia 2014

Kalendarz adwentowy: Pierwszy dzień stworzenia świata



Dopiero dziś wieczorem (nieprzypadkowo, bo potrzebna nam była ciemność) odkryliśmy pierwszą "kartkę" w kalendarzu. 
Koperta była dosyć pękata. Oprócz przepisanego fragmentu z Biblii Dla Dzieci w środku znajdowała się świeczka. To, co się nie zmieściło, spiął spinacz.
Gdy dzieci były już w łóżkach zgasiliśmy światło, a ja  zaczęłam opowiadać (musiałam  trochę improwizować, bo przecież nie było nic widać):
Przepisałam na karteczkę opis pierwszego dnia (mam nadzieję, że widzicie, co tu jest napisane, w razie potrzeby mogę przepisać ten tekst)
Gdy Bóg powiedział: "niech się stanie światło!", zapaliłam świeczkę (podobnie będzie przy omawianiu szopki, gdy z ciemności w której pogrążeni są pasterze, wyłoni się Anioł z dobrą nowiną):


Nadanie nazw, dnia i nocy:


Dzień i noc(x3) zawisną na lodówce, a przez najbliższe dni będziemy dokładać kolejne elementy tej "układanki" o Stworzeniu.
Dostaliśmy dziś od przyjaciółki nową planszę do książki "Wszyscy Na Ciebie Czekamy", więc od jutra będziemy też poznawać figury mesjańskie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz